ÜDVÖZÖLJÜK AZ ARVAL VILÁGÁBAN!
Küldetésünk, hogy a mindennapi mobilitásban a segítségére legyünk, és a vezetést élménnyé varázsoljuk. Azért vagyunk, hogy az autóhasználattal kapcsolatban felmerülő problémás helyzetekben a lehető leghatékonyabban segítsük, tájékoztassuk Önt. Ezen az oldalon minden fontos információt megtalál a jármű használatával, és annak karbantartásával kapcsolatban. Amennyiben további információra lenne szüksége, lépjen velünk kapcsolaba vagy böngéssze weboldalunkat.
A jármű átvétele során kérjük, ellenőrizze a következő dokumentumokat: Forgalmi engedély, Biztosítás, Autópályamatrica (ha van). Hiányzó dokumentum, vagy egyéb kérdés esetén forduljon bizalommal kollégáinkhoz a +36 1 279 3300 telefonszámon.
MY ARVAL APPLIKÁCIÓ
A My Arval Applikáció egy olyan alkalmazás, melynek segítségével gyorsan és könnyedén megtalálhat minden, a járművével kapcsolatos információt legyen szó a szerződésben foglalt szolgáltatásokról, dokumentumokról, vagy a szerződött javító partnerekről. A műszaki beavatkozások, és esetleges bírságok megtekintése mellett lehetősége van többek között káreseményt bejelenteni és szerviz igényt rögzíteni is. Az alkalmazás felülete intuitív és könnyen kezelhető.
BALESET
Amennyiben az Ön által vezetett jármű biztosítását az Arval kezeli, és a sérülés ellenére a jármű menetképes, kérjük, hívja Ügyfélszolgálatunkat, és kollégáink segítenek a szüksé-ges teendők elintézésében. Abban az esetben, ha a jármű menetképtelen, kérjük, hívja az Arval Segélyszolgálatot az azonnali segítségnyújtás érdekében. Kérjük továbbá, hogy az ügyintézés megkönnyítése érdekében ne felejtse el a helyszínen kitöltetni a Baleseti bejelentő lapot a másik féllel, melyet a Kárbejelentő lappal együtt a sérülést követő 24 órán belül juttasson el hozzánk. Amennyiben nem tudják megállapítani, ki a balesetért felelős személy, vagy külföldi a másik fél, illetve személyi sérülés történt, kérjenek rendőri intézkedést. Szükség esetén forduljanak hozzánk bizalommal!
Amennyiben az Ön által vezetett jármű sajáthibás balesetben vesz részt és tartós bérleti szerződése tartalmaz az Arval által kezelt CASCO biztosítást, akkor kérjük töltse ki az alábbi két dokumentumot:
Casco kárbejelentő
Jogosítvány nyilatkozat
JAVÍTÁS
A gépjárműre vonatkozó bérleti szerződés értelmében kérjük, tartsa be a gyártó ajánlásait a kötelező karbantartásokra vonatkozóan, melyről bővebb információt a jármű kezelési útmutatójában, valamint a szervizfüzetben találhat. Fontos továbbá, hogy rendszeresen ellenőrizze a folyadékokat (motorolaj, hűtőfolyadék, fékfo-lyadék). Amennyiben bármilyen hibát észlel, forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz, és kollégáink az Önnek leginkább megfelelő szerződött partnerünkhöz irányítják, ahol a megállapodás szerinti, minőségi szolgáltatást biztosítják a lehető legrövidebb időn belül.
ELEMI CSAPÁS, LOPÁS
Amennyiben autója biztosítását az Arval intézi, kérjük hívja Ügyfélszolgálatunkat. Segítünk autójával kapcsolatos problémái megoldásában lopás vagy akár elemi kár esetén is. Kérjük, lopás esetén azonnal jelentse panaszát az illetékes hatóságnak, és juttassa el hozzánk a bejelentést igazoló lapot 24 órán belül. Abban az esetben, ha időt szeretne megtakarítani, biztosítási igényét elektronikus úton is elküldheti az ugyfelszolgalat@arval.hu email címre.
ÜZEMANYAGKÁRTYA
Amennyiben szerződése tartalmazza az üzemanyag-szolgáltatást, úgy a jármű átvételét követően rövidesen egy üzemanyagkártyát és egy hozzá tartozó tájékoztatót adunk Önnek. A tájékoztatóban megtalálja azon töltőállomásokat, ahol kártyáját elfogadják. Kérjük, kártyáját a szerződésben rögzített feltételeknek megfelelően használja. Üzemanyagkártyáját soha ne hagyja az autójában, és ne adja meg másnak a PIN kódját, hiszen kártyájáért Ön a felelős!
Mit tegyen lopás vagy elvesztés esetén? Azonnal értesítse Ügyfélszolgálatunkat. Hétvégén és munkaszüneti napokon keresse a kártya kibocsátóját, melynek elérhetőségét az üzemanyagkártya tájékoztatójában találja.
GUMIABRONCS CSERE
Kérjük, hogy kényelme és biztonsága érdekében rendszeresen ellenőrizze a keréknyomást. Amennyiben a szerződés alapján részesül az Arval által nyújtott gumiabroncs szolgáltatásban, kollégáink email üzenetben értesítést küldenek, amikor a szezonális gumiabroncs csere esedékessé válik. Az üzenetben található útmutató és link segítségével gyorsan és egyszerűen be tud jelentkezni az Önnek leginkább megfelelő partnerünkhöz a kiválasztott időpontra.
SEGÉLYSZOLGÁLAT
Amennyiben autója menetképtelen, hívja az éjjel-nappal elérhető Segélyszolgálatunkat Magyarország területén belül a 06 80 278 250 telefonszámon. Kérjük, adja meg gépjárműve pontos helyét és rendszámát. Amennyiben külföldön tartózkodik, a Segélyszolgálat eléréséhez hívja a +36 1 347 7506 telefonszámot.
CSEREAUTÓ
Abban az esetben, ha a szerződés csereautó szolgáltatást is tartalmaz, az abban meghatározott esetekben (mint például motorhiba, mozgásképtelenség, baleset, lopás), kérjük, hívja Ügyfélszolgálatunkat, és kollégáink segítenek, hogy a lehető leghamarabb folytathassa útját.
SZERZŐDÉS LEJÁRTA
A szerződés végén a gépjárműnek tisztának és jó állapotúnak kell lennie, melyről rész-letesebben a Magyar Lízingszövetség által készített gépjármű átvételi útmutatóban olvashat. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az itt meghatározott normál használaton felüli sérülések kiszámlázásra kerülhetnek. Amennyiben szeretné a bérleti idő lejáratát követően megvásárolni a járművet, kérjük, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal.
MONDJA EL VÉLEMÉNYÉT
Az Arval egész csapata az Ön rendelkezésére áll, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk, és utazását élménnyé varázsoljuk! Szívesen vesszük véleményét, melyről kérdőívek formájában is megkérdezzük.
Bármilyen probléma esetén forduljon hoz-zánk bizalommal!
Címünk:
ARVAL MAGYARORSZÁG Kft.
1113 Budapest Bocskai út 134- 146
Telefonszám: (+36 1) 279 3300
Email: ugyfelszolgalat@arval.hu