Man in a car driving

Minden megoldás az Ön számára

Left column

Kiemelt szerviz partnerek hálózata

Arval Garage Services for Drivers

Keressen egy szervizt egyetlen kattintással

Fedezze fel az Arval partneri hálózatát, a jóváhagyott és kiemelt partnereket, akik a minőségi javításokat garantálják a járművén.

 

Vezessen bizalommal!

Right column

Kiemelt karosszéria partnerek hálózata

Man suit with phone

Találja meg karosszéria javítóját

Szigorúan auditált partnereink listáján csak olyan megbízható szolgáltatók szerepelnek, akik segítségével megoldunk minden karosszériamunkát.

Segítségükkel kifogástalan állapotban üzemeltethejük flottánkat!

A szabad vezetéshez lépjen a My Arval Driver oldalra

Fedezze fel a My Arval Driver-t, az új teret sofőröknek

Igényeljen belépést értékesítő kollégánktól



A My Arval Driver-rel a mobilitás szabadsággá válik

A könnyen használható új vezetőfelület nagyobb autonómiát biztosít járműve napi kezelésében. Támogatja Önt a jármű átvételétől az időpontok ütemezéséig.

Kövesse megrendelt járművét

Sofőrként új jármű vagy aktuális szerződésének megújítása esetén most a lehető legszorosabban követheti rendelése menetét, a visszaigazolástól a jármű átadásáig.

MYARVAL NÉLKÜL ELÉRHETŐ SZOLGÁLTATÁSAINK

Közúti segítségnyújtás

Keresse szakértőinket telefonon:
06 80 278 250

Karosszéria partner kereső

Találja meg az Önhöz legközelebb eső karosszéria partnerünket

Szerviz kereső

Találja meg az Önhöz legközelebb eső szerviz partnerünket

Sofőrtámogató központ elréhetősége

Munkatársaink elérhetőek hétfőtől péntekig 8:00 és 17:00 között



Baleseti bejelentés pár kattintással

Percek alatt nyújtson be követelést online, és élvezze a gyorsított követeléskezelést. Baleseti esemény bekövetkeztekor (legyen az KGFB vagy CASCO) segítünk az adminisztráció lebonyolításában.

Tekintse meg a leggyakoribb kérdéseket és válaszainkat

Tekintse át a gyakran ismételt kérdéseket




További Információk

Tekintse át a gyakran ismételt kérdéseket

Milyen költségeket fedez a bérleti szerződés?

A szerződése bizonyos szolgáltatásokra nem terjed ki, ezért azok nem kerülnek jóváhagyásra, amikor a javítóműhely kérelmet nyújt be az Arval felé. Az alábbiakban megtekintheti a szerződésben nem szereplő leggyakoribb kérdéses pontok listáját: térképek frissítése a GPS-ben, padlószőnyegek cseréje, töltőkábel vásárlása, stb.
Ha további információkra van szüksége, kérjük, minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot velünk a Sofőrtámogató központtal (06 1 279 3300) vagy lépjen be a My Arval-ba.


Segítségre van szükségem, mert a járművem meghibásodott vagy megsérült. Mit tegyek?

Lépjen kapcsolatba az Ügyfélszolgálattal, akinek telefonszáma szerepel a járművel kapott táskán.


Miért válassza az Arvalt?

Megbízható partner a céges autókhoz

Közel két évtizedes hazai tapasztalat és kipróbált partneri hálózat.

Csökkentse költségeit

Hatékonyság és teljes mérhetőség, így minden részlet finomhangolható

Szervezze ki a kockázatot

Fix havidíjért teljes körűen üzemeltetjük a flottát, bármi történjen

Bízzon szakértelmünkben

Tanácsot adunk az ideális flotta kialakításához, menet közben is