Tekintse át a gyakran ismételt kérdéseket.
GYIK
Karbantartás
Az Arval országos lefedettségű, járművek javítására, karbantartására és segítségnyújtására szakosodott hálózattal rendelkezik, ahol biztosított a szakértői megközelítés és rendelekzésre állnak a megfelelő eszközök. Az Arval által szerződött szolgáltatók garantálják az elvárt minőséget, a megfelelőséget pedig mérjük. Online foglalást is tudunk biztosítani, így garantáljuk, hogy autóját a lehető leghamarabb a megfelelő és jó hírű javítóműhelyhez juttassák el a szükséges munka elvégzése céljából.
A szerződése bizonyos szolgáltatásokra nem terjed ki, ezért azok nem kerülnek jóváhagyásra, amikor a javítóműhely kérelmet nyújt be az Arval felé. Az alábbiakban megtekintheti a szerződésben nem szereplő leggyakoribb kérdéses pontok listáját: térképek frissítése a GPS-ben, padlószőnyegek cseréje, töltőkábel vásárlása, stb. Ha további információkra van szüksége, kérjük, minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot velünk a Sofőrtámogató központtal (06 1 279 3300) vagy lépjen be a My Arval-ba.
Gumiabroncsok
Ez a bérleti szerződésben foglalt szolgáltatoktól függ, jellemzően a gumikezelési szolgáltatás tartalmazza a limit nélküli gumicsere lehetőségét. További részletekért és szerződésének pontos paramétereiért keresse a Sofőrtámogató központot vagy nyissa meg a My Arval felületet.
Káresemények és biztosítás
Rendszerint önrész szükséges minden helyrehozhatatlan károsodás esetén, beleértve az autóüveg és a gumiabroncs károsodását is. A munkáltatói cégautó szabályzat ismerteti, hogy ezeket a költségeket Önnek vagy a munkáltatójának kell-e állnia.
Contact us
Miért válassza az Arvalt?
Megbízható partner a céges autókhoz
Közel két évtizedes hazai tapasztalat és kipróbált partneri hálózat.
Csökkentse költségeit
Hatékonyság és teljes mérhetőség, így minden részlet finomhangolható
Szervezze ki a kockázatot
Fix havidíjért teljes körűen üzemeltetjük a flottát, bármi történjen
Bízzon szakértelmünkben
Tanácsot adunk az ideális flotta kialakításához, menet közben is