Panaszkezelés

Mindent megteszünk, hogy ügyfeleinknek, partnereinknek és az érdeklődőknek megfelelő élményt és szolgáltatást nyújtsunk. Azonban előfordulhat, hogy a mi hibánkból kellemetlen tapasztalat éri, ami miatt panasszal szeretne élni. Az Arvalnál nagy hangsúlyt fektetünk az átlátható panaszkezelésre. Minden beérkező panaszt pontosan nyilvántartásba veszünk és követünk, hogy a kellemetlen élményből pozitív eredményt alakítsunk ki, illetve hogy a hiba többször ne fordulhasson elő.

Az Arval a panaszait bármikor fogadja telefonon (06 1 279 3300), emailben (info@arval.hu) vagy a panaszkezelő űrlapon keresztül. Amint tudjuk, felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Ha a lízingelt autójával kapcsolatban van kérdése, bizalommal fordulhat az Arval Sofőrtámogató központjához. Az Arval sofőrcsapata örömmel segít hétfőtől péntekig 8:00 és 17:00 között. A csapat elérhetőségei: 06 1 279 3300, emailben a(z) driverteam.hu@arval.hu címen. 3 munkanapon belül megtaláljuk a megfelelő megoldást.

Lízingelt autóját elvesztette vagy ellopták? Kérjük, keressen fel minket, amint tud, a következő telefonszámon: (06 1 279 3300). A nap 24 órájában, heti 7 nap elérhet minket (a nyitvatartási időn túl az Arval Assistance ügyfélszolgálaton keresztül).

 
Panasz bejelentése

Panaszát az alábbi űrlap kitöltésével nyújthatja be.

Panaszkezelő űrlap

Kijelentem, hogy elolvastam és megértettem az Arval adatvédelmi nyilatkozatát.