Mindent megteszünk, hogy ügyfeleinknek, partnereinknek és az érdeklődőknek megfelelő élményt és szolgáltatást nyújtsunk. Azonban előfordulhat, hogy a mi hibánkból kellemetlen tapasztalat éri, ami miatt panasszal szeretne élni. Az Arvalnál nagy hangsúlyt fektetünk az átlátható panaszkezelésre. Minden beérkező panaszt pontosan nyilvántartásba veszünk és követünk, hogy a kellemetlen élményből pozitív eredményt alakítsunk ki, illetve hogy a hiba többször ne fordulhasson elő.
Az Arval a panaszait bármikor fogadja telefonon (06 1 279 3300), emailben (info@arval.hu) vagy a panaszkezelő űrlapon keresztül. Amint tudjuk, felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Ha a lízingelt autójával kapcsolatban van kérdése, bizalommal fordulhat az Arval Sofőrtámogató központjához. Az Arval sofőrcsapata örömmel segít hétfőtől péntekig 8:00 és 17:00 között. A csapat elérhetőségei: 06 1 279 3300, emailben a(z) driverteam.hu@arval.hu címen. 3 munkanapon belül megtaláljuk a megfelelő megoldást.
Lízingelt autóját elvesztette vagy ellopták? Kérjük, keressen fel minket, amint tud, a következő telefonszámon: (06 1 279 3300). A nap 24 órájában, heti 7 nap elérhet minket (a nyitvatartási időn túl az Arval Assistance ügyfélszolgálaton keresztül).
Panasz bejelentése
Panaszát az alábbi űrlap kitöltésével nyújthatja be.